Gre za luksuzno 205 kvadratnih metrov veliko stanovanje na 57. ulici na Manhattnu, ki ga je brazilska manekenka Adriana Lima pred 5 leti sklenila prodati. Stanovanje ima dve spalnici, multimedijsko sobo, posebnost pa je pogled na Central Park. A vse to očitno dolga leta ni prepričalo nikogar, da bi zanj odštel, kolikor je Lima želela – 5,5 milijona dolarjev (4,8 mio. evrov), Kljub dvigu cen na trgu nepremičnin je morala ceno spustiti najprej za 650.000 dolarjev (570.000 evrov), na koncu pa ga prodala za 3,3 mio. dolarjev (2,9 mio. evrov)

► PREBERITE: Vse, kar morate vedeti, če kupujete 'na ključ'

Preverili smo, kaj za 4,5 milijona dobite pri nas.

Trenutno je na voljo recimo hiša s površino okoli 700 kvadratnih metrov s 14 sobami, bazenom, gospodarskim poslopjem in še in še, vse skupaj pa se razprostira na skoraj 100.000 kvadratnih metrov veliki parceli v Radomljah. Za 3,5 mio. evrov dobite vilo na Bledu, ki obsega nekaj več kot 500 kvadratnih metrov bivalne površine, stoji pa na skoraj 2.000 kvadratnih metrov veliki parceli. Za dobre 3 milijone je vaša lahko tudi vila v Piranu.

Nekaj nasvetov, da boste lažje prodali nepremičnino

FOTOGRAFIJE

Pomembno je, da so fotografije, ki jih dodate v oglas, lične, jasnih barv in dobre resolucije. Stanovanje oziroma hišo pred fotografiranjem ustrezno pospravite in očistite, da bo videti karseda urejena. Fotografirajte ob svetlobi, najbolje takrat, ko je zunaj sončno vreme, če fotografirate ponoči, pa boste lepši vtis napravili, če boste prižgali svetila. Naslovna fotografija naj poudarja glavni adut nepremičnine, ki jo prodajate.

► PREBERITE: Pasti in prednosti pogodbe z nepremičninskim posrednikom

3D PRIKAZ

V današnjem času je virtualni prikaz stanovanja še dodatni plus. Posnemite 360-stopinjske posnetke. Delite jih lahko na socialnih omrežjih in se tako še dodatno približate javnosti. Posnetek potencialnemu kupcu ponuja nekakšen 'predogled' stanovanja in na podlagi tega se bo lažje odločil, ali stopi v stik z vami oziroma agentom ali ne. S tem se napravi tudi manjša 'selekcija', da se po vaši nepremičnini ne bodo pasli radovedneži, ki sploh nimajo namena kupiti nepremičnine.

TLORIS

Če je mogoče, med fotografije oglasa vključite tloris nepremičnine. Tako bo potencialni kupec dobil popolno predstavo o razporeditvi prostorov in že na prvi pogled vedel, ali mu ustreza ali ne, razmislil pa bo lahko tudi že o tem, kako bi morda prostore obrnil, kakšno steno dodal in kakšno podrl.

Lima stanovanje

(Foto: Profimedia)

OPIS

Opis nepremičnine naj bo čim bolj realen. Navedite vse nujne podatke in pri opisu ne pozabite na vse tiste podrobnosti, za katere menite, da bi lahko še posebej pritegnile potencialne kupce.

CENA

Veliko ljudi meni, da je postavitev ekstremno visoke cene ključ do tega, da bomo nepremično prodali po višji ceni. To žal ne drži. Kupci so danes dobri pogajalci in če ne bodo prepričani, da je nepremičnina vredna določenega zneska, se za nakup ne bodo odločili.

► PREBERITE: Kako do gradbenega dovoljenja?
► PREBERITE: Pravice in dolžnosti najemnika in najemodajalca

AKTIVNOST

Ko se lotite prodaje nepremičnine, si je treba vzeti čas za oglede, biti dostopen preko različnih medijev. Če ne želite biti prisotni, se dogovorite z nepremičninskim agentom, kdaj naj organizira oglede in se tedaj lahko umaknete iz stanovanja in obratno – če želite biti zraven, se dogovorite za termine, ko boste doma ali pa potencialne kupce sprejemajte sami, če prodajate sami.

Lima stanovanje

(Foto: Profimedia)