Zakonca Komar v bloku na Beblerevem trgu v Ljubljani živita že več kot 20 let. Kot sta nam zaupala pred dnevi, ko smo ju obiskali, sta vedno stremela k temu, da bi kakšen evro privarčevala, bodisi za hude čase bodisi zato, da bi lahko pomagala otrokom, vnukom in tudi drugim, ki jim življenje ni prizaneslo. »Od nekdaj sva živela racionalno,« pove gospa Marija, »imava varčne gospodinjske aparate in tudi sicer paziva pri porabi elektrike pa tudi pri porabi vode in plina. Že v mladih letih sva se zavedala, da se bova nekoč postarala in nisva želela, da bila v breme otrokom. Raje sva varčevala, kolikor sva lahko.«

Zamenjava dobavitelja

Računi so zelo pregledni, lahko pa jih prejemate tudi v elektronski obliki.

Elektrika se je ves čas dražila, dokler …

Seveda ni bilo vedno lahko varčevati. Sploh zato, ker so se življenjski stroški dražili, položnice pa kopičile. Poznalo se je predvsem pri elektriki. Čeprav sta z njo ravnala preudarno, je višina mesečnega zneska na položnicah sicer počasi, a vztrajno naraščala.

Vsi novi gospodinjski odjemalci, ki do vključno 28. februarja izberete za svojega novega dobavitelja GEN-I, si lahko z akcijo 'Poceni plin za nove kupce' zagotovite občutne prihranke kar za celo leto.

Komarjeva sta ves čas spremljala, ali se v tej smeri obetajo kakšne spremembe in ko jima je prišlo na uho, da na trg stopa Gen-i, se jima je njihova ponudba zdela tako ugodna, da sta brez oklevanja zamenjala dobavitelja. Podjetje je namreč leta 2009 s Poceni elektriko zamajalo monopol in znatno znižalo cene na slovenskem trgu električne energije, danes pa je z 23,2 % tržnim deležem največji in najhitreje rastoči ponudnik elektrike pri nas. »Odkar sva zamenjala dobavitelja, za elektriko plačujeva v povprečju okoli 17 evrov mesečno,« povesta, »to je v primerjavi s prej bistveno manj. Tako da lahko rečeva, da sva zadovoljna. Res zadovoljna. Pred kratkim se je na primer zvišal prispevek za omrežnino, cena elektrike pa se ni dvignila niti za cent. Izjemno ceniva tudi to, da so pri Gen-i ves čas na voljo, nama pomagajo, če imava kakšno vprašanje in vse uredijo zelo hitro.«

Zadovoljna stranka največ šteje

Da je stranka za njih vedno na prvem mestu, nam potrdi tudi vodja službe za odnose s strankami pri Gen-i Majda Volk: »V primeru kakršnih koli težav ali nejasnosti stranka vedno lahko pokliče na našo brezplačno številko 080 1558. Naši prijazni in strokovno usposobljeni svetovalci so vam na voljo od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro. Na splošno so stranke z nami zadovoljne, kar dokazuje tudi dejstvo, da smo štiri leta zapored zmagali kot najbolj zaupanja vredna blagovna znamka Trusted Brand v kategoriji Ponudniki energije

Vodja službe za stike z odjemalci GEN-I Majda Volk

Vodja službe za stike z odjemalci GEN-I Majda Volk (Foto: Aljoša Kravanja)

Dobavitelja lahko zamenjate kar iz naslonjača

Ker sta bila z njihovim poslovanjem zadovoljna tudi Komarjeva, sta, takoj ko je bilo mogoče, Gen-i izbrala tudi za dobavitelja zemeljskega plina. Uporabljata ga sicer zgolj za kuhanje, račun za plin, ker je znesek tako nizek, pa prejmeta zgolj štirikrat letno. »Vsake tri mesece plačava okoli 15 evrov, v poletnih mesecih, ko ne kuhava tako pogosto, pa še manj. Lahko rečem, da je plin res poceni,« poudari gospa Marija.

Ker je cenovno ugoden vir energije in hkrati okolju prijazen, se vedno več gospodinjstev odloča tudi za ogrevanje na zemeljski plin. Tudi v tem primeru še dodatne prihranke zagotavlja zamenjava dobavitelja, ki je izjemno preprosta in brezplačna, mogoče pa jo je izvesti kar iz domačega naslonjača. »Stranka lahko zamenjavo dobavitelja uredi po telefonu, še bolj enostavno pa je, da obišče spletno stran ali Poceni plin, kjer najde poseben obrazec in vanj vnese podatke, na podlagi katerih dobavitelj pripravi pogodbo. Stranka nato pogodbo podpiše in jo podpisano vrne. To je vse, kar mora stranka narediti, vse ostalo v zvezi z zamenjavo dobavitelja pa uredimo v podjetju,« nam razloži Volkova in doda, da ima poleg prihrankov zamenjava dobavitelja tudi druge prednosti. Kot prvo izpostavi prejemanje skupnega računa, v kolikor jih stranka izbere tako za dobavitelja električne energije kot zemeljskega plina. Že tu se prihrani pri proviziji. Račune je seveda mogoče prejemati tudi v elektronski obliki. »Nudimo tudi možnost plačila preko trajnika, stranka si lahko prejem računa uredi preko spletne banke ali pa preko portala Moj GEN-i.«

Če povzamemo, je možnosti za prihranke veliko, kar potrjujeta tudi Komarjeva, ki redno beležita vse svoje izdatke. Zase sicer ne potrebujeta veliko, želita si predvsem zdravja. Se pa najbolje počutita takrat, ko lahko nekomu pomagata, četudi le brezdomcu s kakšnim kovancem.

Kalkulator

Sponzorirana vsebina