Kupcev je vse manj

Prodajalci, s katerimi smo govorili, pravijo, da je obisk na tržnici veliko manjši kot v preteklih letih, manj pa je tudi ljudi, ki vnaprej poskrbijo za ozimnico.

Že na prvi pogled je tržnica bolj ko ne samevala, čeprav smo jo obiskali v dopoldanskem času, ko naj bi po naših predvidevanjih največ ljudi nakupovalo sveže sestavine za pripravo kosila. Ob bolj prazni tržnici in tudi številnih praznih prodajnih mizah, smo prodajalce in tudi kupce povprašali, v čem vidijo glavne razloge za tako nizko obiskanost „placa“ in ali je to postalo pravilo.

Prodajalci so se v veliki večini med sabo strinjali, da je zaradi krize na tržnici vse manj ljudi, večkrat je bilo omenjeno tudi pomanjkanje, ki naj bi vse bolj pestilo ljudi. Slišali smo tudi mnenje zelenjadarja, ki je prepričan, da so ljudje še vedno zelo izbirčni in da jih visoke cene ne odbijejo, marveč pritegnejo. Spet nek drug prodajalec nam je povedal, da ljudje več kupujejo v trgovinah, kjer jim ponujajo cenejšo zelenjavo, ki pa je po njegovem mnenju veliko slabše kakovosti.

Vse več samooskrbe?

Pa vendarle se najdejo tudi taki, ki se s krizo, strahom pred izgubo službe ali s finančno stisko spopadajo tako, da obdelujejo svoje vrtove in vrtičke. Branjevka, ki že več desetletij prideluje in prodaja sadje in zelenjavo, nam je povedala, da se kupci večkrat pohvalijo s svojim pridelkom. In verjetno bo takih ljudi vse več.

Obdelava lastnega vrtička in premišljen nakup, ki ga vodi spoštljiv odnos do hrane, zaradi katerega popolnoma nič ne roma v smeti, sta gotovo najboljša načina za varčevanje.

Ste se nam že pridružili na naši Facebook strani ? To lahko storite s klikom na