Dominvrt.si
Borba za Lennoxa

Zakaj je moral Lennox umreti?

N.D.
12. 07. 2012 14.26
42

Kruta in tragična zgodba pitbulla Lennoxa je po dolgem boju in borbi več tisoč ljudi po vsem svetu, končana. Primer, ki je zaokrožil po svetu tako preko družabnih omrežij kot medijih, bo verjetno še dolgo odmeval, saj želijo njegovi lastniki opozoriti na to, da je bil Lennox na smrt obsojen povsem po nedolžnem in brez pravega razloga.

Lennox, mešanec s pitbullom, ko je bil še mladiček.
Lennox, mešanec s pitbullom, ko je bil še mladiček. FOTO: YouTube

Borba za Lennoxa

Kuža Lennox je izgubil. Kampanja proti evtanaziji psov, ki jih nekateri "kamenjajo" le zaradi njihovega videza, pa se nadaljuje.

Kampanja, ki bi rešila Lennoxa pred nepotrebno smrtjo naj bi je trajala dobri dve leti. Lennox, ki je bil sicer povsem miroljuben kuža in zvesti spremljevalec družine Barnes z Irske, je bil obsojen na smrt, ker je mešanec pitbulla - pasme, ki je na Irskem prepovedana. Da se v krvi Lennoxa pretaka kri pitbulla, so ugotovili skozi njegovo odraščanje.

Družina Barnes se je dolgo borila za njegovo življenje. Podporo so dobivali od ljubiteljev živali po vsem svetu, ki so med drugim spremljali tudi dolgo pravno borbo Barnesovih in Lennoxa.

Lennoxa so že dolgo nazaj odvzeli družini Barnes, kjer je sicer mirno in povsem brez problemov živel skupaj z otroki.
Lennoxa so že dolgo nazaj odvzeli družini Barnes, kjer je sicer mirno in povsem brez problemov živel skupaj z otroki. FOTO: YouTube
Družina Barnes je le nekaj dni pred usodnim dnem za enega izmed tujih medijev dejala: "Naša skrb je bila vedno le, da bi se Lennox dobro počutil. Od trenutka, ko je bil zasežen, smo se borili za njegovo vrnitev v naš dom. Žal vam moram povedati, da se bojimo, da gre pravni boj h koncu. Naša srca so zlomljena, vendar moramo upoštevati, da je ta dolga borba že tako terjala davek, ki ga plačuje Lennox, in da bi vsaka bitka negativno vplivala na življenje našega fanta. Žal ne moremo zmagati in ne želimo podaljševati njegovega trpljenja".

"Še naprej se bomo borili za pravice psov, ki ne nosijo prave »uniforme«. Lennoxova smrt ne bo zastonj. To smo se odločili v trenutku, ko smo se z njim zadnjič sprehodili od vrta do kombija, s katerim so ga odpeljali."

Upanje je obstajalo....

Čeprav so ZDA privolile, da Lennoxa sprejmejo v eno izmed ameriških društev za zaščito psov, kjer te pasme psov niso prepovedane, družini Barnes mestni svet Belfasta tega ni omogočil. In s tem je izpuhtelo tudi zadnje upanje Barnesovih za preživetje Lennoxa.

Kot so še povedali njegovi lastniki, so ponudbo s strani ZDA, da bi poslali psa k njim, takoj sprejeli. Četudi ni z njimi, so želeli, da njihov fant, kot so ga klicali, živi. Vendar žal to ni bilo v njihovih rokah.

Adijo, Lennox

Po dolgi pravni borbi je bil Lennox julija, 2012, po odredbi sodišča uspavan. Barnesovi pa so si na sodišču izborili vsaj to, da so se od njega poslovili. "Ne bi ga mogli pokopati v mislih, da ga nismo spomnili na srca, ki so ga ljubila, in da ga ne bi še zadnjič pobožala roka, ki ga je vzgojila", so dejali.

Preberite si tudi resnično zgodbo ljubljene psičke Monkey, ki je padla pod streli policijske pištole.

Komentarji (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
jao, klicali so ga "njihov fant". v angleško govorečih deželah je pes zmeraj "boy" in reči our boy je isto kot mi rečemo naš kuža
Ubogi kuža. Saj je jasno,da za vzgojo psa je vedno kriv lastnik,ne pa bitje samo. Pes vedno počne tisto,kaj ga lastnik nauči.
Zakaj je moral lenox umreti?? zakaj je danes taka pasja vročina... Kr nek člank...koga pa zanima zakaj so ubili enga psa....raje bi napisali, Zakaj je toliko slovencev pod pragom revščine, zakaj je svet tako onesnažen, zakaj je ....lahko cel dan pišem...
Naj se ta svet že zresni...
brez besed....
Ta svet se more nujno resetirat !!!
Kot so še povedali njegovi lastniki, so ponudbo s strani ZDA, da bi poslali psa k njim, takoj sprejeli. Četudi ni z njimi, so želeli, da njihov fant, kot so ga klicali, živi. Vendar žal to ni bilo v njihovih rokah. keri zieban zakon, to nemores vrjet. jst bi jim pobiu celo vlado za mojga psa
Zdravega psa, ki nikomur ni nič naredil gredo ubit??? Narobe svet...
groza:( nevem zakaj ne začnejo ubijat posiljevalcev, morilcev...?!?! Tistih ki so dejansko naredili nekaj slabega! Moj stafford je čist skuliran, od majhnega smo ga učil da ni agresiven, da je vedno prijazen in največ groznega kar lahko naredi so praskice ko ti na vsak način skuša splezat v naročje in te celega prelizat :D In niti pod razno ni čuvaj...za pol klobase bi še sam pomagal stvari vn nosit :D Je pa problemih pri ljudeh, ki imajo te pse zato da jih ustvarijo v agresivne zveri, zato da si sami bildajo ego na njih... bljah, tak folk je za pretepst
se podpišem -
se strinjam.
preprosto ne razumem.... nazadnjaško je sploh to, da je ta pasma na Irskem prepovedana (pasma ni nikoli kriva, kriva je bedna vzgoja skrbnikov) in zkaj dafaq ga je blo treba zgolj zaradi tega uspavat.... možnosti so imeli gotovo nešteto.. Zdaj vem kje so dejansko Butale..
Ne morem verjeti da toliko ljudi še vedno živi v prepričanju da obstajajo nevarne pasme -.-"... vsak pes želi samo ugoditi svojemu gospodarju, pa če tudi ga ta zlorablja...pes ni ničesar kriv, počne samo to, kar je bil naučen!!! pitbulli niso nevarni, samo vzgojeni morajo biti pravilno... nekatere pse je pač malo težje vzgojit, ampak s pravilnim pristopom lahko iz vsakega psa narediš cartljivčka! v tem primeru pa ta ljubek kuža itak ni bil čisto nič kriv, usmrtitev je bila več kot nepotrebna!!
se popolnoma strinjam s tabo!! če je pes agresiven je za to kriv lastnik in njegovo ravnanje z njim in ne to katere pasme je.
Popovci spet prevajajo clanek iz nekih xy virov. Kuza je mesanec med labradorcem in ameriskim buldogom. To, da je tipa pitbul so dolocili adhoc, na podlagi nekih brezveznih meritev. Kuza ni nikomur storil nic zalega, sam primer pa je bil poln nepravilnosti. Na internetu je posnetek skrbnice, kjer je kuza cakal na usmrtitev, kako se z njim igra, ljubcka, na sodiscu pa je trdila, da tako nevarnega psa v zivljenju se ni srecala. Poraja se tudi vprasanje, ali ni bil kuza mrtev ze dlje casa, saj njegovi druzini niso pustili nobenega kontakta z njim, na nekaterih slikah iz pripora pa je bil hudo zanemarjen in shiran. @belfastcc @boycottbelfast @lennox :)
Miha Geršak 12. 07. 2012 21.25
babe in otroci pa v jok!
dej Miha, začepi, če nimaš občutkov....tudi zaradi takih kot si ti se dogajajo take reči
z dobrim razlogom!
Dobro vzgojen pes je čudovit družinski član.
Miha Geršak 13. 07. 2012 21.25
Svoboda je spoznanje nujnosti, irci že vedo zakaj so prepovedali te borbeni pse
@srebrnibreg če bi prebral bi vedel, da piše da je pes mešanček, in da so po analizi krvi ugotovili da je mešanček s pitbullom kar posledično lahko sklepaš da družina ni vedela, da je mešanček s pitbullom
Če je tu kdo neodgovoren so to lastniki. Ta pasma je tam namreč prepovedana in s samo nabavo takšnega psa so mu sami napisali smrtno obsodbo. Zakaj mora pes plačati z življenjem zaradi nespametnih ljudi?
Psa pitbulla (sploh če je mešanec) se lahko prepozna šele po kakšnih treh letih.. :) Takrat se psu do konca \'izklesa\' podoba. Sploh je bil pa mešanček.
sploh pa zakaj mora biti prepovedana pasma? torej bi CIGANE tudi pri nas mogli prepovedati
In zdaj ste izbrisali moj komentar,kjer vam lepo razložim dejstva in sicer, da družina se NI poslovila od Lennoxa? V čem je fora??
Niso jim dovolil, ker je bil verjetno že prej mrtev.
5ranj3 od človeštva
Am.. Kukr jst vem oz sm obveščena družini niso pustil, da se poslovi..
ČLOVEK JE ČLOVEK-PES JE PES ZATO NE MEŠAJTE ŽIVALI Z ČLOVEKOM-ENO JE IMETI RAD ŽIVALI DRUGO PA DA ŽIVAL NI ČLOVEK ZATO ZA ŽIVALI VELJAJO PRAVILA KI JIH DOLOČA ČLOVEK
ti si mal bedn..
fortunat1.......res si beden pa tudi pišeš v tem stilu
tud ljudje smo konec koncev živali...malo bolj razvite, ampak še vedno ŽIVALI!! mimogrede, v 95% so naši geni podobni podganam!!! če nas pa to ne naredi živalskih pa tud ne vem...
zato pa smo tm kjer smo, ker pravila določa človk, ki največkrat gleda sam svoj interes in ga ne briga za žvau , v tem primeru maš jasno in konkretno potrdilo
Miha Geršak 13. 07. 2012 21.58
Naija če si ti 95 % podgana, ali lahko razmišlja?
sploh ne morem dojeti, da je nekdo lahko tako krut!! :( zelo žalostna zgodba res :(
ne morem verjeti, da so ga uspavali samo zato, ker je te pasme in ni nikomur nič naredil. plus to, da tudi če je pes pasme, ki ima močnejši karakter, še ne pomeni, da je za to agresiven. če pa je, pa so za to krivi lastniki in ne pes. psa je treba pravilno vzgajati in ga peljati v šolo. take ljudi ki grdo ravnajo s psi in so potem psi krivi če so napadalni, bi jih bilo treba vse pozapreti in jim odvzeti psa. ne morem verjeti da nimajo nikjer nič pošlihtano glede tega in da tudi v Sloveniji ne ukrepajo pravilno. da pa obstaja taka država, kot je Irska pa ne morem verjeti. mislim, da bi (žalostno da šele zdaj) Evropa morala nekaj ukreniti!! Mislim, kakšni so to zakoni, da škodijo ljudem in živalim? KATASTROFA!!
ISSN 2630-1679 © 2024, Dominvrt.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1082