Dominvrt.si
Rottweiler je čudovit pes, le pogosto je žrtev svojega izgleda in velikega srca!

Rotvajler: Posnetek nasmejal že za vso Slovenijo ljudi!

N.D.
29. 06. 2012 14.48
78

Skupaj lahko naredimo najboljšo predstavitev pasme do sedaj. Kdo ve več kot tisti, ki ga imajo? Zato vas vabimo, da nam v komentarjih pod prispevkom poveste vse, kar veste o tej pasmi.

Tako je, rottweiler. Pes, ki je za marsikoga "strah in trepet". Veliko lastnikov in lastnic psov in strokovnjakov meni, da ljudje ne bi smeli opisovati psov po pasmi, ampak po lastniku. Predvsem pa imejte vedno v mislih, da je pes najprej žival, potem pes in šele nato pasma.

In še nekaj o pasmi na posnetku - Rottweiler

Rottweiler je nekdanji pes za naganjanje živine iz Rottweila v Nemčiji, ki je pomagal mesarjem, ko so živino gnali v klavnico. Vprežen je prevažal vozičke z najrazličnejšimi stvarmi.

Ta čudovit pes je v zadnjih desetletjih prišel na nekoliko slabši glas, ker je bil prepogosto v rokah ljudi, ki so ga izšolali za stroj za grizenje, z njim brezobzirno ravnali ter z njim ustrahovali druge.

Rottweiler je čudovit pes, le pogosto je žrtev svojega izgleda in velikega srca!
Rottweiler je čudovit pes, le pogosto je žrtev svojega izgleda in velikega srca! FOTO: Reuters

Rottweiler iz dobrega legla je stabilen pes, zvest in delaven. Ima srednji do visok dražljalni prag in ima rad svoje ljudi. Ob neprimerni socializaciji in šibkemu lastniku je rad nagnjen k dominantnosti.

Vzgoja ni težka, vendar potrebuje zelo zgodnjo socializacijo. Potrebuje zelo tesno vez z družino in ne sme biti odmaknjen oziroma izoliran iz družbe, še najmanj od lastnika. Za tega mogočnega lepotca je primeren lastnik z pravičnim, a doslednim značajem. V odgovornih rokah ni nič bolj nevaren od drugih psov.

Rottweilerji radi podležejo displaziji kolkov, redkeje težavam s srcem. Slednje je nevarno le ob fizični preobremenitvi, še posebej v vročini, saj imajo ob napori nekoliko bolj šibak krvni obtok.

Lastnike rottweilerjev in tudi tiste, ki poznate to pasmo izzivamo, da nam pomagate pri predstavitvi pasme, zato bomo veseli vaših izkušenj v komentarjih pod prispevkom.
 

- Preberite si tudi koristne nasvete, s katerimi lahko preprečite napad!

 - Vas zanima kakšen strošek je kuža?

Ste se nam že pridružili na naši Facebook strani ? To lahko storite s klikom na

Komentarji (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Vanda Forstner 28. 02. 2014 21.06
Jaz obožujem to pasmo. Sama sicer nisem imela še nobenega, ker si ga ne morem kupiti...Je pa ime moj bratranec že tri in so bili vsi pravi srčki. Mi imamo mešanko med zlato prinašalko in rotvailerjem, pa je prava crtljivka. Pametna kot ata ji vedno rečem. Prijazna do vseh psov in ljudi, vse bi rada pocartala in poljubčkala. Pa tudi rotvailerje, ki jih srečam, vse pocartam, seveda z dovoljenjem lastnika, pa do sedaj še nisem srečala nobenega, ki bi rekel, da rajši ne.
Psi te pasme so čudoviti...sama sem ga imela in bil je ubogljiv in miren pes..sicer je pa odvisno od lastnika,kako ga vzgaja..ko smo naprimer iz gozda vlekli na roke hlode z vrvjo,je nekaj časa gledal,nato pa je ugriznil v špago in začel vleči. Razumel je veliko stvari..Vse sem ga naučila sama,rabil ni nobene pasje šole. Mislim,da je več možnosti,da vas ugrizne čivava,ki ima zlobnega gospodarja,kot pa rottwailer,ki ima prijaznega gospodarja
Vanda Forstner 28. 02. 2014 21.02
pa tudi čivava, ki nima zlobnega gospodarja bo prej ugriznila, kot rotvailer
Naš rottweiler je super. Ne bi ga mogla prehvaliti. Je zelo učljiv, ubogljiv.. Pri slabih 5 mesecih je že prava mrcina in vam povem, da razume že na 'sedi', 'pusti', 'prostor', hodi ob nogi, v boksu ne laja, ... Še bi lahko naštevala. Po enem tednu v pasji šoli se že vidi napredek.. Pa tudi super se razume z otroki, z drugimi psi, edino muci malo nagaja. Saj ne, da bi jo napadal, pač igral bi se, haha. Res.. Ne morem nehat hvalit!
Ko sem bil star 5 let me je ugriznil. 33 šivov. Potem ,ko sem bil star 18 sem se pa odločil zanjga. Nobenih problemov z njim, z otroki je super.To je ob pravi vzgoji boljši pes ,kot zlati prinašalec
Maryna Hauptman 23. 07. 2012 21.31
rottweiler je čudovit,je sicer malo hud in svojeglav v kolikor mu to mi dopuščamo...naj ne pišejo tisti ki ga nimajo in ga nikoli niso imeli
Tudi mi smo imeli najprej psico te pasme. Pa je kasneje na svet privekal naš otrok, ko je bila psica stara 6 let. To je bila ena sama velika ljubezen in pripadnost!!!! Otrok je jedel z desno roko, z leve pa mu je jedla psica. Ko smo šli na sprehod (otrok je imel takrat dve leti!), je bil povodec v rokah otroka in psica je naredila dva koraka, potem se je obrnila in počakala, da jo je otrok dohitel in potem zopet naprej... Kamor je na dvorišču šel otrok, tja je šla tudi psica; a ne na travo, kjer se je otroček igral. Ulegla se je pred travo in \"čuvala\" oz.delala družbo otroku. Seveda pa je za tako vedenje pogoj VZGOJA in socializacija od malega. Naša psica ni niti trznila na mimoidoče ljudi ali živali, ker je bila tako vzgojena že v obdobju, ko je bila še mladič. Ogromno časa je bila med ljudmi, kasneje brez povodca! Pes je res tak, kot ga navadi njegov gospodar.
Sama sem ga imela in je daleč najboljši pes, kar jih je! :))) Ubogljiv, hitro se uči, čuvaj in družinski pes obenem, pa še za rekreacijo lastnika poskrbi . Mogoče bom ga imela še kdaj....
Lastnik tega cucka nima sto pik.
Jaz vedno pravim, da se moramo bolj bati ljudi kot pse!
damirg@email.si 01. 07. 2012 04.35
dokler mu ne odgrizne obraza je v redu...
ČE GA IMA TAKŠEN ČLOVEK KOT TI ,POTEM ŽE!
Kokor koli, pes ima kosmata ušesa !!!
85%
Smo imeli psa 15 let... pa se je dogajalo še kaj bolj zabavnega kot tole - sam to bi rekel tisim ki se zgražate: pes gre 100% po lastniku.
Danijela Zupani? 30. 06. 2012 22.21
to pa res ni smešno ampak za mene strašljivo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maš več šans da se zabiješ z avtom ko je otrok notr kot pa da ga tvoj pes napade
Naša psička točno ve s kom se igra in kako se lahko igra, ko se igra z nami kdaj rahlo opraska s kremplji ali pa
mi mamo mešanca med rottijem in še eno pasmo in mamo tudi 1 leto starega otroka doma, ki je ravnokar shodil. ta pes je njegov čuvaj, ne spusti ga izpred oči, sledi mu vsepovsod. čudovite živali so psi.
Glede Rottijev pa je tako: Imam sam dva. Če bi me vprašali je za vsakega? Je, ampak za vsakega, ki bo imel čas za njega. Zgodnja socializacija in doslednost. Od prvega dne mora biti ne - ne in ja-ja. Ne imejte trde roke, ker ne bo dobro, ne glede na to kaj pravijo. Naučite se ga, da vas spoštuje, ne da se vas boji. Strah lahko zgine, spoštovanje nikoli. In to pri teh psih, verjemite drži. Če vas karkoli zanima samo vprašajte.....
Tako ali tako pravijo, da psi graje ne povežejo s svojim slabim dejanjem, definitivno pa povežejo pohvalo z dobrim... :)
Glede Rottijev pa je tako: Imam sam dva. Če bi me vprašali je za vsakega? Je, ampak za vsakega, ki bo imel čas za njega. Zgodnja socializacija in doslednost. Od prvega dne mora biti ne - ne in ja-ja. Ne imejte trde roke, ker ne bo dobro, ne glede na to kaj pravijo. Naučite se ga, da vas spoštuje, ne da se vas boji. Strah lahko zgine, spoštovanje nikoli. In to pri teh psih, verjemite drži. Če vas karkoli zanima samo vprašajte.....
Naučite ga (ne naučite se ga, hehehe-napakica!)
Zdravo družba. Vsi imamo različne izkušnje s psi. Vendar drži to, da kuža res za napad, vsaj, če je uravnovešen vedno potrebuje nek razlog. Jaz osebno kot lastnik dveh "močnih"pasem psov na srce polagam, da je fajn, da bi vsi mi znali vsaj osnove pasje psihologije in pasje govorice. Pa ni to neki "komercialnega", ampak nekaj, da preprečite, da znate preprečiti še predno se zgodi. Woda, verjetno je vašega kužka, ko je napadel motorista nekaj zmotilo. In ja, vas ni bilo zraven, da bi ga prekinili oziroma opozorili. Mogoče je motorist kaj naredil. Strinjam se, da imajo tudi psi svojo mero tolerance in treba jo je upoštevati. Nikoli pa ni nič pri psih 100 odstotno... Ampak ali je pri ljudeh? Veste, da se ne bo vašemu "sosedu" utgalo? Upam, da razumete kaj želim reči.....
"močne" pasme imajo zvečine egoisti... razumeš kaj hočem reči...
Pes si slaba dejanja zelo dobro zapomne. Če ga bo kdo s čim udaril, bo naslednjič ko zagleda isti predmet reagiral tako da se bo branil, ali se bo skril ali pa napadel... in tako je tudi pri izzivanju... našo psico je izzival poštar... s prednjimi tacami je skočila na ograjo, gospod se je ustrašil in padel na hrbet... in potem je krivil nas... Psica se nikoli ni tako obnašala do poštarjev... pravzaprav se je obnašala kot da jih ni... dokler ji tistega dneva ni začel poštar nagajati: "kaj pa boš a? nč mi ne moreš!"... in je dokazala, da bi lahko, pa vseeno ni. Torej so res poleg lastnikov lahko krivi tudi ljudje sami. Se strinjam s tvojim komentarjem, da ne bo pomote, hočem samo poudariti, da je pes do človeka tak kot je on do njega.
Večina vas pravi, da kakršen je lastnik, takšen je pes. NIKOLI ne more biti samo črno in belo; torej tudi ta tridtev ne more popolnoma veljati. Imam psa, mešanca (kraški ovčar in labradorec), ki je lepo vzgojen, rad je v družbi z ljudmi. Tudi z ostalimi psi se razume, razen s sosedovima, ki sta nista skoraj nič vzgojena in vedno odvezana. Na vsakega človeka/avto lajata in se zaganjata. Kljub tem motečim dejavnikom ju ne posnema, le ko grem po ulici zarenči nanju, ker se mi ne smeta približati. Enkrat pa se je zgodilo, da je ugriznil motorista, ki je šel mimo naše hiše (mene ni bilo v bližini, češ, da bi me moral braniti). Takrat je bil pes star 8 let. Kaj mu je šinilo v glavo ne vem. Motoristi pa pri nas tudi niso redkost. Torej, bila sem sveto prepričana, da moj pes pa res ne bo nikoli nikogar ugriznil, vendar se je to zgodilo ... NIKOLI NE RECI NIKOLI!
Če pa trditev drži, da kakršen lastnik, takšen pes - sebe res ne morem opredeliti kot slabega lastnika, pa tudi okolica bi lahko to potrdila. Imam rada živali in jih imam kar nekaj doma.
En dogodek še ne more opredeliti kakšen je vaš pes. Verjamem, da ima vaš pes dobro vzgojo in da je po naravi priden. Verjetno pa tudi niste ves čas z njim in menim da se je kdaj zgodilo kaj takega kar je vašemu psu ostalo v spominu in se je maščeval, ko je dobil priliko. Kakšne druge razlage ne more biti. Definitivno v takih primerih kot je vaš lastnik ni kriv.
Mogoče je motor proizvajal hrup take vrste, da je za psa bil boleč. Psi namreč slišijo zvoke vse tja do 60 kHz, pri nas pa se stvar konča že pri 16 kHz. Motor lahko proizvaja močan hrup nad mejo nam slišnega in nam ni moteč, če pa ga ne slišimo. Za psa pa je to lahko zelo moteče. Ali se kdo sprašuje, zakaj se mački bojijo sesalcev, pa neglede na to, kako tiho delajo. Tiho za nas, a hitro se vteča turbina v njem proizvaja tudi ultrazvok. Tega pa maček sliši. Tja do 40 kHz. In tega se maček boji, ker je to za njegova ušesa boleče.
Js največji problem pri pseh in otrocih vidim v rasposajenosti otrok. Na primer naš pes je zelo miren, nikoli problemov z otroki, ampak smo imeli slabo izkušnjo ko je čavsnil sosedovega otroka, ker je ta skakal okoli psa in mu stopil na rep in ga je čavsnil. Otroci niso tako kot odrasel človek in takšna stvar se lahko zgodi z nepazljivostjo. Od tedaj se čim bolj izogibam da se otroci ne igrajo z njim, ker noben pes nima rad da mu gdo na rep stopi, ali pa za ušesa vleče in podobno.
...Ne samo pse, tudi otroke je treba poučiti kako se dela s psi.:) Če ne drugega je to odlična priložnost, da se otrok nauči pazljivosti in življenja v družbi drugih bitij... :)
sosedje imajo isto pasmo psa in Vona je zelo pridna na sploh pa zelo prijazna do malih otroh, bi bolj rekla da je prava varuška, saj je že parkat preprečila da je malček žbežal Vedno rečem kakšen je lastnik takšen je pes in nikoli ne smemo obsojati pasmo temveč lasnika, če je pes napadalen.
Če je pes napadalen ves čas... če pa govorimo o enem primeru pa ni vedno kriv lastnik
ISSN 2630-1679 © 2024, Dominvrt.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1143