Voditelj Peter Poles nas je najprej popeljal do svojega govorniškega pulta, ob katerem preživi največ časa. V studiu se skrivajo različni skriti elementi, med njimi gumbi pred tekmovalci in gumbi na plošči lova. "Gumbi morajo biti skriti, da tekmovalec ne vidi, kaj je pritisnil lovec, in lovec ne vidi, kaj je pritisnil tekmovalec. Tako je najbolj pošteno," pojasni Peter.

V studiu najdemo številne zanimive, po meri izdelane elemente, od ekrana za pregon do novih materialnih pristopov pri 'lightboxih' ter posebej zasnovanega voditeljevega pulta. "Plošča lova je eden najbolj impozantnih kosov opreme in ima ključno vlogo. Prav tukaj se lovci in tekmovalci dobesedno preganjajo. Od nje je odvisno, koliko denarja bodo prinesli v skupno banko ali pa ga sploh ne bodo," pojasni Poles.
Vodja produkcije Aljoša Moderndorfer nam je pojasnil, da je scenografija modularno in zelo natančno izdelana s sistemom sestavljanja, ki zahteva minimalno vijačenja. Leseni del podesta pa je v celoti privijačen, po njegovi oceni z okoli 100 lesenimi vijaki.
Koliko časa je potrebnega za postavitev takšnega studia?
"Zaradi modularne zasnove je montaža scenografije v studiu razmeroma hitra in je trajala približno pet dni. Ključni pogoj za to pa je bila enomesečna predpriprava modulov v delavnici."
Kateri kos opreme je bilo najtežje postaviti?
"Največ izzivov je povzročalo zagotavljanje pravilnega loka oziroma kota velikega 16-metrskega LED-zaslona. Vsi paneli so morali biti enakomerno poravnani, med posameznimi moduli pa ne sme biti zračnosti."




























































Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV